سبد خرید 0

دیوار پوش سه بعدی چرمی

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 26 مرداد 1400 در ساعت 10 : 43 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

قطعا شما جز کسانی هستید که می خواهید تحولات ویژه ایی را در خانه ی خود ایجاد نمایید؛ برای این کار باید در نظر داشته باشید که بتوانید یکی از مهم ترین انتخاب های خود را داشته باشید که از نظر قیمت و نوع و جنس و همچنین زیبا بودن؛ بنابراین مای دکوری به شما دیوار پوش های سه بعدی چرمی را پیشنهاد می دهد، زیرا هم بسیار لوکس است و در هر کجا که بخواهید می توانید آن را نصب کنید و هم می توانید با قیمت مناسب از مای دکوری تهیه کنید و هم رضایت کامل را از آن در زمان استفاده از آن خواهید داشت که فکر می کنیم مهم ترین بخش همین باشد، برای این که یکی از بهترین ها را از آن خود کنید با مای دکوری همراه باشید.

برای خرید موکت با ما تماس بگیرید .

دیوار پوش سه بعدی چرمی چیست؟

برای ایجاد تغییرات بسیار زیاد در خانه می توانید از دیوار پوش سه بعدی چرمی استفاده کنید که در دکوراسیون بسیار استفاده می شود و بسیار محبوبیت در بین افراد دارد. جنس دیوارپوش سه بعدی چرمی است. این دیوار پوش ها به دلیل زیبایی خاص خود، بسیار فضای منزل یا محیط کار شما را تغییر می دهند.استفاده از دیوار سه بعدی پوش های چرمی در صنعت دکوراسیون داخلی بسیار رواج پیدا کرده است. لازم به ذکر است تا بدانید که لایه بیرونی این دیوار پوش ها از دو نوع چرم طبیعی و صنعتی می باشد، که در قیمت آن بی تاثیر نیستش.  می توانید هر رنگی را که می خواهید در دیوار پوش سه بعدی چرمی در دست داشته باشید. البته اکثر این رنگ ها به صورت قهوه ایی است. اما این رنگ باز هم در دکوراسیون مدرن جایگاه ویژه ایی دارد.

برای خرید پارکت لمینت با ما تماس بگیرید .

 

دیوار پوش سه بعدی چرمی چه ویژگی هایی دارد؟

 هر چه از وی ژگی های این دیوار پوش بگوییم کم گفته ایم یکی از مهم ترین ویژگی های این دیوار پوش سه بعدی چرمی این است که مناسب تمامی فضا و مکان های لوکس است، می توانید بسیار مدل ها و عکس هایی از این مدل دکوراسیون ها ببینید و متوجه شوید که چقدر این نوع دیوار پوش چرمی به کار شما می آید و چقدر باعث تغییرات شود.

با این حال، استفاده از دیوارپوش چرمی با داشتن طرح های سه بعدی بخشی از اتاق را هدف قرار می دهد. معمولاً نمی توان از این طرح برای کل اتاق استفاده کرد، اما در این مدل، هم دیوارپوش های رول دار و هم دیوارپوش های با طرح تایلی زیبا تر به نظر می رسند. دیوار پوش های چرمی فقط برای لوکس تر کردن خانه استفاده می شوند. بنابراین اگر هتل لوکس یا مهمانسرا دارید، فقط قسمتی از آن، را می توانید با دیوار پوش های چرمی تزئین نمایید و این ویژگی می تواند بسیار خوب و مناسب برای شما در محیط ادارات یا خانه باشد .دیوارپوش های چرمی رولی بیشتر کاربرد دارد مثلا شما می توانید در اتاق پذیرایی از دیوارپوش های رولی می توانید خیلی خوب استفاده نمایید. در هر صورت با کمک دیوار پوش های چرمی می توانید بسیار مانور بدهید. کلا استفاده از چرم بسیار مدرن و زیبا می باشد که می تواند فضا را زیبا و لوکس کند. شرکت مای دکوری با سال ها تجربه در این کار با استفاده از همین سبک دیوارپوش های چرمی نیاز های هم وطنان عزیز و گرامی را به خوبی حل می کند در نتیجه می توانیم برای نصب دیوار پوش های سه بعدی چرمی می توانید به راحتی محل مورد نظرتان را دیزاین کنید. در هر صورت برای تغییر یک روز دکوراسیون داخلی می توانید با کمک مای دکوری تغییرات زیادی را ایجاد نماید و در کثری از ثانیه به یک دکور زیبا برسید، حتما دیوارپوش های سه پیشنهاد مای دکوری به شما می باشد. زیرا در هر صورت می تواند باعث تغییرات شود.

برای خرید چمن مصنوعی با ما تماس بگیرید .

دارای تنوع رنگ و طرح های مختلف 

1_طرح های بسیار شیک و کلاسیک مخصوص هتل های درجه یک 

2_حمل آسان و راحتی در نصب 

3_سریعترین محصول دکوراسیون داخلی جهت نصب 

4_عایق صوتی و عایق حرارتی 

5_ضد خش و ضد ضربه در مقابل ضربه های متعدد 

6_مناسب امفی تئاترها و سالن های سینما 

لازم به ذکر است بدانید که دیوارپوش های سه بعدی دارای حالت های پازل مانند هستند که علاوه بر اینکه نمای زیبایی دارد حالت سه بعدی هم دارد که دیوار را بسیار زیبا جلوه می دهد. میتوانید در قسمت های مختلف منزل مثلا؛ پشت تلویزیون، یک قسمت از دیوار، پشت تخت خواب، اتاق های خواب و اتاق های نشیمن استفاده کنید و نیز در هتل ها برای ورودی سالن جای بسیار مناسبی برای پانل های سه بعدی است.

نصب دیوار پوش های چرمی

دیوارپوش های چرمی و سه بعدی هم نصب بسیار راحتی دارند اما پیشنهاد می شوند باز هم حتما از کسانی کمک بگیرید که در این کار بسیار مهارت دارند، البته شرکت مای دکوری با ارائه ی خدمات همیشه بهترین ها را به شما مشتریان عزیز ارائه می کنند. اگر می خواهید نصب یک تیکه و فارغ از هر گونه پستی و بلندی داشته باشید بهتر است که نصاب های مای دکوری این کار را برای شما انجام دهند. اما اگر می خواهید خودتان این دیوار پوش های سه بعدی چرمی سه بعدی را نصب کنید در ادامه با ما همراه باشید. چنانچه که دیوار شما به صورت یک تیکه است همانند کاغذ دیواری راحت میتوانید نصب کنید. نصب آن هم همانند کاغذ دیواری است و به صورت رولی و با چسب، نصب می شود روی دیوار. اما در مورد اینکه پانل ها به صورت تایلی باشد. حتما با استفاده از پیچ و مهره نصب می شود و همچنین روش دیگر با استفاده از چسب های مخصوص تایل های چرمی نصب می شود.

مای دکوری

شرکت مای دکوری با ارائه ی بهترین خدمات و داشتن تجربه ایی کافی در زمینه ی تغییرات ویژه در دکوراسیون منازل شما توانسته است همیشه بهترین ها را برای شما به ارمغان بیاورد برای اینکه دکوراسیونی زیبا و عالی داشته باشید با مای دکوری همراه باشید تا بتوانید یک دکوراسیونی مدرن را با دیوار پوش های سه بعدی چرمی داشته باشید.

 

 

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()